سید امیر حسین علوی شهردار رشت شهادت مظلومانه و جانکاه تعدادی از هموطنانمان را در حمله تروریستی به حرم مطهر احمد‌ بن‌ موسی (ع) شیراز را به محضر امام زمان (عج) مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفت.   رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین […]

سید امیر حسین علوی شهردار رشت شهادت مظلومانه و جانکاه تعدادی از هموطنانمان را در حمله تروریستی به حرم مطهر احمد‌ بن‌ موسی (ع) شیراز را به محضر امام زمان (عج) مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفت.

 

رشتکده،  به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنانمان شد، پیامی صادر کرد.

متن پیام شهردار رشت به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

واقعه بسیار دردناک و دلخراش حمله ناجوانمردانه به حریم و مضجع شریف حضرت احمد‌ بن موسی (ع) و به شهادت رساندن و مجروح کردن تعدادی از زائران مظلوم و مجاوران آن آستان مقدس اعم از زن و مرد و کودکان بی گناه به دست عوامل تروریستی و دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) مصیبت بسیار بزرگی است و دل هر ایرانی آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

 

اینجانب وقوع این جنایت بزرگ را ابتدا به محضر امام زمان (عج) مقام معظم رهبری و سپس به بازماندگان شهدای این واقعه و همه ملت ایران خصوصا مردم ولایتمدار و شهید پرور شیراز تسلیت عرض کرده و برای مجروحان این حادثه از پروردگار متعال آرزوی سلامتی و شفای عاجل مسئلت دارم.

 

سید امیر حسین علوی

شهردار رشت