جمال نیکویی از ادامه قطع جریان گاز جایگاه‌های CNG و صنایع گیلان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز در گیلان مصرف شد. رشتکده،   عیسی جمال نیکویی شامگاه یکشنبه (۲۵ دی) در گفت‌و‌گوی خبری ضمن اشاره به کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز […]

جمال نیکویی از ادامه قطع جریان گاز جایگاه‌های CNG و صنایع گیلان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز در گیلان مصرف شد.
رشتکده،   عیسی جمال نیکویی شامگاه یکشنبه (۲۵ دی) در گفت‌و‌گوی خبری ضمن اشاره به کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز در استان گیلان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز در استان گیلان مصرف شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه روز یکشنبه در مقایسه با روز شنبه ۳.۱ درصد کاهش مصرف گاز در استان رقم خورد عنوان کرد: از مقدار گاز مصرف شده در استان گیلان بیش از ۱۹ میلیون آن مربوط به بخش خانگی و تجاری بوده است.
جمال نیکویی تصریح کرد: با وجود افزایش مصرف گاز بخش خانگی به دلیل سرما و برودت هوا، کاهش ساعات اداری، تعطیلی صنایع، تعطیلی مدارس و ایستگاه‌های CNG از جمله دلایل کاهش مصرف ۱۰ درصدی گاز استان گیلان در مقایسه با هفته گذشته است.
وی ضمن عذرخواهی از همه صنوف برای محدود کردن گاز آنها با تاکید بر اینکه شرکت گاز ناچار به این کار شده است افزود: اداره کل صمت و استاندار گیلان با ادامه برنامه کاهش ساعات کاری به شرکت گاز استان کمک بزرگی کردند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پاسخ به این پرسش که تعطیلی ایستگاه‌های CNG و صنایع تا چه زمانی ادامه دارد افزود: تا زمانی که با قطع سرشاخه های بخش خانگی مواجهیم کمیته بحران، دیسپاچینگ ملی و دبیر شورای عالی امنیت ملی اجازه وصل گاز ایستگاه‌ها و صنایع را نمی‌دهد زیرا منازل مردم در اولویت اول قرار دارد.
جمال نیکویی ضمن تاکید بر ادامه قطع جریان گاز جایگاه‌های CNG و صنایع تا اطلاع ثانوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان گیلان قطع گاز خانگی نخواهیم داشت و هم استانی ها نباید نگرانی در این زمینه داشته باشند.